Hej hallå!

Iförmiddags gick jag, mammi och pappa en promenad med Didrik, och på vägen tillbaka när jag skulle säga hej till Pochahontas och Rosali upptäckte jag att Rosali haltade på ena bakbenet så det blev till o ringa Andreas direkt! Det var ingen fara, vi skulle vänta ut det 2-3 dagar och se om det försvann. *puuh*
(oredigerad bild, dålig kvalité. Rosali, hela 26år, inte illa va? ;))
Iallafall, jag har tagit på mig ett stort uppdrag nu. Inte nog med att Pochahontas ska trimmas och bli ridduglig så har jag även bestämt mig för att lära Dixie, eller Dix som jag kallar henne, att uppföra sig som en normal hund. Hon är en väldigt ung schäfer som inte vet mer än att hoppa och nafsa så hon är ett stort projekt. Jag blir glad om jag lyckas med henne, för då blir hon ju så gott som min vovve! Iiiiih ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0