hahahah mina vänner är för goa'

Jag läste just en kommentar från Heidi, haha och nej självklart så menar jag inte dig i söndags, minns inte ens att du bett mig om det då? Haha!
Iallafall, god morgon på er. Jag hoppas att ni har sovit gott för det har jag!
Jag ska snart åka in till stan med mammi och köpa den där tröjan som jag la undan igår. Sen vet jag inte vad som händer. Måste åka till lägenheten när jag kommer hem igen, mycket planer för dagen detta. Men Moa skulle höra av sig sen så då vet jag mer vad som händer, vi kanske skulle gå en sväng på stan idag också, men vi får se.
Nu ska jag borsta tänderna igen och sen åka! Hejs!

Kommentarer
Postat av: heidi

hehe, men shit jag blev jätte orolig :P thihi, saknar dig my hunnybunny <3

2010-04-29 @ 14:36:09
URL: http://unknownemrgency.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0