God morgon =)

Jag vill först och främst hälsa mina läsare en riktigt glad och trevlig påsk! Sen hoppas jag att ni får massor av påskägg och får en himla bra dag!
Det är jättefint väder ute, har ni sett det? Jag var ute förut. Vi har nämligen som tradition att leta efter våra gömda påskägg ute i trädgården. Det är någonting som jag kommer sakna när jag flyttar hemifrån.. Tillbaka till saken, jag fick två påskägg, vilket betyder att jag måste ha varit jättesnäll! Dock inget godis, tack och lov. I ett av påskäggen låg det 200kr och ett tuggummipaket och i det andra låg det 10 tior och okej, några chokladmynt nivet? :)
Vid fyra ska vi iväg till mormor för lite påskfirande och senare ikväll ska jag till Jenny där det blir filmkväll med några brudar. Jag lånade med mig två filmer från jobbet igår som vi ska se ikväll, Närkontakt och en annan skräckfilm. Jag kunde inte låta bli att ta med mig Eastern Promises så nu ska jag lägga mig och dregla lite över Viggo Mortensen och sova någon timme till!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0