God morgon sunshine!

Jag vet inte hur länge sen det var jag var vaken så här tidigt, jag vaknade till och med självmant en minut innan larmet ringde klockan 06.00 förut. Fast självklart var min första tanke "FAN JAG HAR FÖRSOVIT MIG IGEN!" eftersom solen lös in i ögonen på mig. Men icke. Min andra tanke var "vartfan är hostan?!" eftersom jag alltid hostar på morgonen, men den kom inte så jag var tvungen att hosta med flit, bara för att det blivit en vana nu efter två veckor. Dem där halstabletterna är helt fantastiska, lätt värda 50 spänn. Nu har jag bara lite rethosta och igår hade jag världens hostattacker. Wiho!
Sen en annan sak, helt galet. Jag har inte varit sugen på läsk på två år och jag tycker inte ens om läsk, men nu har jag världens läsksug. Fast jag vet hur äckligt jag tycker att det är och hur ont i magen jag faktiskt får av läsk så nejtack. Men ändå helt galet..


Nu måste jag fixa mig, vi hörs sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0