God kväll

Jag och min bästa vän sprang runt överallt i Norrköping, HC, Ingelsta och city utan att jag fick med mig någonting hem. Men jag ska till Ingelsta och köpa en tröja eller två imorgon! Jag la undan en som jag verkligen älskar! Men jag måste hitta ett snyggt linne till..
Iallafall, annars har jag inte gjort så mycket mer idag, tittat på Greys bara. Nu ska jag sova, det blir ingen skola för mig imorgon eftersom jag inte behöver gå det som vi har på schemat imorgon, looooove it!
Dessutom har jag nu bytt abonnemang så jag har Comviq MAXI nu, mammi tyckte att min telefonräkning blev alldeles för hög, 1536kr.. så nu ringer och smsar jag gratis och betalar bara 200kr i månaden, bra va?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0