En enkel fråga bara..

Nu har jag skrivit klart och skickat in en uppgift i svenska, det tog mig tre timmar. Det var ett reportage om Moa Lagerdahl där hon svarar på några frågor osv.
Nu finns det inte mycket mer jag kan göra för jag måste prata med Uffe, Emmy och Alle innan jag kan fortsätta. Min kärleksnovell är ju klar men jag vet inte om det var så jag skulle skriva den så jag måste kolla på materialet angående den..
Med tanke på att jag gillar att skriva, och svenska är mitt favoritämne (låter som världens tönt nu, kul..) men iallafall, skulle ni vilja att jag lägger upp novellerna och sådär som jag skriver till skolan och delar med mig av dem till er? Bara en tanke som slog mig, ehhhehh.. Och om ni även vill ha upp intervjun med Moa (dvs mitt reportage) så kan jag lägga upp den, woho! :) Men jag gör inte det om jag inte ser från er att det uppskattas..

Kommentarer
Postat av: Emelie

jo, gör det ! :)

2010-04-13 @ 20:24:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0