Dåligt av mig..

Hej! Ja hörrni, min uppdatering har varit kass de senaste dagarna, jag vet.
Jag har varit hos Moa och sådär, så jag har helt enkelt inte haft någon tid åt datorn. Iallafall, på påskafton var jag hos mormor och åt påskmiddag, sen åkte jag till Moa där även Becca, Emelie och Jenny var. Vi + Robin spelade Pratmakarna, såg film och hade det allmänt trevligt.
Dagen efter blev det stan med Moa, och sen sov jag hos Moa till idag då jag åkte hem.
Emelie och Jenny var här ikväll, lite prat och sådär bara.
Inköpet på stan blev en jättesöt bh från HM och solglasögon. Sen har jag fått in ytterligare 500:- på kontot så det blir stan imorgon igen då jag även ska på ett nytt möte med rektorn och mammi. (Måste snart beställa P&L för annars kommer jag slösa bort mina biljettpengar..)
Nu blire lite Nordman tills jag somnar. ♥

Kommentarer
Postat av: emil

Aa det var dåligt av dej.

2010-04-06 @ 22:20:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0