Bildbomb, från de senaste dagarna. Enjoy!

F*ck you-finger och cigg, jag var arg. Till höger var jag väl lite småglad, jag skulle äntligen sola igen. Med mammi. I Skärblacka. Jag såg äcklig ut. Inte minst efteråt. Thank god för mina brillor då! Ehehhh.

Pappa valde att göra om sin första tatuering som han gjorde när han var ung och dum. Den fick sig ett litet lyft tycker jag allt!
Lyckades för första gången få en bra bild på Lady, ni vet min lilla chihuahua? Hur söt är hon inte? iiih ♥
Våran kissemjau Ronja blev mamma åt fyra småttingar i tisdagskväll. Än är de inte så söta, men charma kan dem allt. Jag blir helt till mig när de skriker och kan inte låta bli att pilla lite på dem, hihi!
Har ni några namnförslag förresten? Det är alltid jag som döper kattungarna. Det har jag gjort sen 10år tillbaka, så ni kan väl förstå att idéerna börjar ta slut? Hjälp mig! :)

Idag när Dix och jag var ute på upptäcksfärd hittade jag några söta små tussilagos och självklart hittade Dixie dem också. När hon såg att jag skulle fota dem satte hon sig rakt i klumpen och ville vara med på bilden. Tur för henne att hon är så söt, hennes charm räddar henne varje gång jag blir sur på henne. Haha ♥

Kommentarer
Postat av: jenny

Kan inte en katt heta Åke efter mig? (a)

Och en Charlie efter diG? HEhehehH

2010-04-17 @ 14:52:05
URL: http://jennyycarlsson.blogg.se/
Postat av: Ronja

Några udda namn tycker jag! :)

Kan skriva några som jag tycker är finfina :)

Estelle, Shiloh, Ozzy, Lizzy, Charlie, Nanok, Ailak, Vega.

Det är några jag tycker är fina :)

Saknar dig, kram!

2010-04-19 @ 12:39:30
URL: http://mezmerizethesimpleminded.blogg.se/
Postat av: Sandra André

Vad Fin Dixie är, så lik som bror Dexter som vi har.

Mvh

/Sandra i Visby

2010-04-21 @ 21:40:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0