21 April

Hej på er! Ni får ursäkta den dåliga uppdateringen idag men jag har varit upptagen faktiskt.
När jag vaknade imorse var det runt 10 grader i mitt rum. Inte så konstigt att jag vaknade sjuk, feber och halsont på nytt. (det hade gått över) så nu börjar det om igen, inget vidare faktiskt..
Jag skippade därför skolan och vilade upp mig lite eftersom jag hade extrem huvudvärk som inte gav sig förrän nu. Jag drog iallafall och solade med Moa och därefter åkte vi hem till henne och tittade lite på tv innan det var dags att röra sig hemåt.
Jag åt nyss en god grekisk sallad, snabbt, enkelt och underbart gott!

Nu ska jag läsa några bloggar innan jag tvättar bort sminket och kryper till kojs, hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0