Vakna nu?!

Jag vaknade för ungefär 20min sen, inte bra.. Självklart är det alltid lika skönt att sova men att vakna när hela dagen är över..? Det är inte lika kul! Nu ska jag väl sätta igång att fixa mig. Jag var inte i skolan idag och då tänker ni som vanligt, skolk? Det kanske man kan kalla det, men jag mådde verkligen inte bra imorse.. Jag hade ont i hela kroppen och hade världens mag/huvudvärk. Men jag ska inte sitta och försvara mig, ni vet ingenting om hur jag mår osv! Fysiskt sett mår jag faktiskt riktigt jävla bra och jag längtar till helgen och ännu mer till lovet v.44, hoho! Nu ska jag fixa mig och dra in till stan tänkte jag, dessutom ska jag fråga Emeli om hon vill träna med mig annars gör jag det själv ikväll så himla sugen på att träna lite gym idag. Vi får se hur mycket jag hinner eftersom det är kväll redan snart. Men som sagt, fixa mig var det. Jag hoppas att ni haft en bra dag i skolan idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0