Tv och problem med datorn

Jag är helt slut i hela kroppen nu, jag orkade inte springa ner och duscha när jag såg att det var dubbelavsnitt av Grey's anatomy på kanal5. Det är ju så himla bra så jag ska se klart det innan jag hoppar in i duschen. 
Jag vill ha pengar, jag måste köpa nya kläder, smink och sätta i ny hårförlängning därför tänkte jag leta efter ett eftermiddags- och helgjobb. 
Jag måste dessutom lämna in min dator till Emmy och kolla om hon kan hitta felet på den. Min cam fungerar inte och den låter galet mycket. Jag vet inte vad det är för fel på den faktiskt.
Nu ska jag se klart Grey's för nu är det intressant här!






Någon som är med på att länka mig så länkar jag er i bloggen? Det skulle vara himla kul och bra för statistiken, alla vill vi väl ha fler läsare? 

Kommentarer
Postat av: becca

huuhuh ;D

2009-09-25 @ 13:30:02
URL: http://smilesunshiine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0