träningskväll

Jag är hemma från träningen nu, och jag är känner mig faktiskt väldigt duktig. Tränade i en och en halv timme. Först gym i en halvtimme (tränade kondition på löpband) och sedan en timme BOX (boxning) Helt slut nu, trött som satan så jag ska sova efter det här inlägget. Imorgon blir det SATS med Emeli, då ska vi tydligen träna dans som Emeli bokat, hihi. Jag bokade även att ha en instruktör nästa tisdag så det blir träning då och nästa torsdag och därefter ska jag försöka hålla dem dagarna. En dag gym och en dag gym och grupp tänkte jag. Härligt! Sedan ska jag även passa in solning i mitt lilla träningsschema så jag tar det samma dag/dagar. Brun och förhoppningsvis smal om ett tag! Jag slutade 14.10 idag, som jag gör varje tisdag nu framöver, himla skönt måste jag få säga eftersom vi slutar klockan fyra alla andra dagar.
Skolan är inte riktigt som jag tänkt mig, det ser inte ut som en skola men det blir nog bättre när dem fått ordning på allt. Stylingrummet är fint, ungefär som en frisörsalong så där lär jag trivas. Just det, vi hade inte styling idag, schemat var: svenska, engelska, matte och SATS. Imorgon är det styling hela förmiddagen, vi får se hur det blir. Jag verkligen avskyr matte men det var ganska nice ändå, jag som bara vill uppnå G behöver bara göra a och halva b uppgifter och det är inga speciella krav på hur mycket man får gjort, utan man jobbar i sin egen takt. Nu ska jag tvätta bort sminket, borsta tänderna och sova, ögonen vill inte vara öppna mer nu! God natt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0