träningskväll igen

Kollade på tv med mammi och höll på att somna, kollade på något program på tv4fakta om barn, hyfsat bra men lite läskigt. Jag är galet trött och måste duscha nu, sen blir det sängen direkt. Det var meningen att jag skulle duscha och sova direkt när jag kom hem men pratade med mammi först och fastnade som är lätt hänt. 
Tränade någon SATSdans med Emeli, det var väl lite sådär, ingenting för mig faktiskt. Men jag har verkligen fastnat för att träna så jag gör nog det på söndag också! Lite träning kan väl inte skada? Fast det är ju lätt hänt att man fastnar i det och då kan det ju gå över styr men det tror jag inte kommer hända för mig, haha! Nu måste jag verkligen duscha, ögonen vill inte vara öppna mycket längre. God natt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0