Träning!

Idag har jag tränat med Emeli. Dock bara en timme, kondition, ben och armar. Jag känner mig duktig, haha! Imorgon är jag tillbaka i skolan, jag hade så ont i magen imorse så jag orkade verkligen inte gå dit. Istället gjorde jag absolut ingenting under dagen. Fikade med Emeli innan träningen. Jag tog en mint cocochino eller något, inte en aning men den var god iallafall. Nu är jag mest sur och funderar på att ta en dusch och sedan sova faktiskt. Ni hör nog inte mer av mig förrän imorgon, men släng iväg ett sms om ni har lust. Jag kanske ska träffa Ellen imorgon och på lördag äre party så ska få tag i dricka hade jag tänkt. Aja duschen väntar så ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0