Telefonsamtal

Hemma hos morfar ringde en mig, det visade sig att det kanske var ett missförstånd det jag skrev igårnatt. Nu har jag iallafall hört från båda, och det är ju faktiskt så att det finns alltid två historier om samma sak. Jag är iallafall glad över att du ringde, det uppskattas. Jag bryr mig egentligen inte, för som jag skrev igår, det är bara kul att höra. Men tydligen var det ju inte så som jag trodde, om jag ska tro på det. Jag orkar inte bry mig mer, det var igår. Nu ska jag iallafall hoppa in i duschen lite fort och sedan åka bort till Heidi, sen hem och träffa Milla och Lotta som kommer på besök.

Till Dig, om du läser.
Jag är faktiskt glad att du ringde och berättade din del också. Förlåt för det tidigare inlägget, (som kommer finnas kvar, jag orkar inte radera saker) Nu har vi snackat och vi behöver inte ha ouppklarade saker. Jag hoppas att det är löst nu iallafall. Jag blev bara galet sur, och när en kompis säger saker som någon annan random människa har sagt måste ju även du förstå att man blir lite sur? Aja, ha det bra! /Emmi

Kommentarer
Postat av: Shara

Jag förstår att du blev sur, skulle jag oxå blivit om en kompis till mig sa att någon snackat skit om mig. Men jag har inte sagt elr gjort något, jag känner inte dig så vad skulle jag ha för anledning att snacka skit om dig. Det enda jag sa var att Kim och Sanna är tsm igen. Föresten du skrev att Heidi flög på mig det har hon inte gjort, jag pratade inte ens om dig på festen. Men men jag hoppas allt är uppklarat nu och för min skull kan du inte ta bort inlägget du la in? Ha det så bra. Kram Shara

2009-09-20 @ 21:35:13
Postat av: emmi

Svar till Shara:

Jag menade att ni bråkade med det.. det var vad jag hörde alltså. Inte ''flög på'' så. Jodå, allt är uppklarat nu tycker jag. Jag kan nog ta bort det, lite onödigt inlägg var det faktiskt, men som sagt, jag blev sur och vad bra att du förstår det. Ha det bra (ännu en gång) /Emmi

2009-09-20 @ 22:19:21
URL: http://emelievictoriaa.blogg.se/
Postat av: Shara

Okej men vi bråkade inte med det heller. Okej va bra att du kan ta bort det. Ta hand om dig. Kram Shara

2009-09-21 @ 10:35:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0