Snacka skit va mannen!

Jag var nyss vid Kimstad pizzeria, sa hej då till Heidi. Jag träffade även Elin och Jossan, pratade lite med dem. Jag och Heidi snackade även lite om gårdagen och haha, det finns inte mycket att säga. Jag orkar inte bråka med folk men anyway. Ikväll ska jag ta det lugnt, Moa skulle sova hos Carl så det blev icke som planerat. Jag kanske drar ut och träffar någon senare, eller så städar jag rummet och målar över lite skitsnack, som jag ser det som. Imorgon måste jag hämta en grej i stan, så jag får fixa det efter skolan om det går då. Vi får se. Jag känner att jag uppdaterar lite mycket idag, jag hoppas att det uppskattas! Nu ska jag se om det finns nötter hemma, och självklart ska jag fortsätta irritera min bror. Jag är på det humöret. Han kommer inte in på datorn, pga mig, så jag får höra "Fuck you, bitch" och "Dra åt helvete" hela tiden nu, lilla gubben vet inte vad det betyder. Nu ska jag duscha och sedan kommer Milla och Lotta som ni vet.
Är det något bra på tv ikväll? :))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0