skolan

Sitter i skolan nu, börjar inte förrän tio över nio. Idag försov jag mig jättemycket så hann inte fixa håret, det ser bais ut! Jag skojade bara med er igår, jag har styling i eftermiddag, nu var det spanska och eftersom jag inte visste det kommer jag vara här till tio över tio om jag inte går på spanskan idag bara. Men varje dag nu framöver har jag sovmorgon på onsdagar, skönt! Efter den här lektionen är det matte.. Aja jag överlever. Hoppas på god mat idag, igår var det ju kycklingfilé och potatisgratäng med sås, yammie! Fast jag tror att det var köttfärssås nu när jag tänker efter, det är säkert gotti. Nu ska jag vara social här vid bordet så ni hör mer av mig senare. Ha en bra dag i skolan, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0