Onsdag? Torsdag?

Jag som alltid säger att det inte är ny dag förrän man vaknar, äre fortfarande onsdag för min del då?
För övrigt så ser sängen himla frestande ut, men nej, sova får jag göra ikväll när jag gjort det som står på schemat idag. Jag är egentligen inte trött men skolan? -Aeae låter inte kul alls.. men sådant som måste göras, speciellt när man inte gjort det som måste göras på länge. Antagligen massor av plugg idag, säkert styling också. Jag tänker inte tvätta bort sminket för att bli omsminkad och jag tänker heller inte tvätta håret där för att man ska öva. Nej då går jag därifrån. Jag måste hinna köpa cigg innan skolan också. Jag är en upptagen flicka må jag säga!
Vill ni veta dagens outfit, villnivillni?! Det är jeans och en tröja med mina svarta Fred Perry skor till, bitches! (((:


Det går ju förihelvete inte lägga in bilder, så det sket sig ju direkt. Det är något fel på min skoldator! :((((((

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0