OHYES I'M BACK BITCHES

Yes I am. Nu är jag tillbaka och jag måste ju få säga att jag ordnat upp mycket med mitt liv nu. Jag är kär som aldrig förr, jag har gett tid åt moa, bestämt träff med min gamla bestfriend och ja, dock inte städat rummet men det kommer jag lovar! Ae men jag ska försöka göra bloggen lite mer intressant, mer personlig men jag vet inte riktigt hur faktiskt. Ni kan få höra lite om min helg här, händelserik men ändå inte.


På fredagen chilldrack jag lite med två brabra och vi sov kvar i båten.
På lördag försökte vi få tiden att gå, vilket ledde till att det gick ännu segare. Väl hemma hos bästa drack vi lite och sedan gick vi ut och hälsade på en igelkotte, rökte upp 19 cigg på tre timmar och somnade till en prinsessfilm.
Igår åkte jag hem runt fem och jag har aldrig känt så stort behov av att duscha, så det la jag med ens tid på när jag kom hem! Bytte två öl mot ett ciggpaket och fick lite godis på köpet. På kvällen åkte jag till Moa och sov där.
Idag kom jag en och en halv timme tidigare till skolan eftersom Moa började klockan åtta. Jag glömde min laddare hos Moa och datorn dör om 24 minuter. Jag måste skicka en uppsatsgrej till Uffe men mitt adela fungerar inte så jag får komma på någonting annat. Och inte nog med detta, kaffemaskinen är inte inkopplad än och jag som är så sugen på varm choklad med grädde. Nu ska jag ha styling, it sucks men anyway. Efter skolan ska jag till bästa och sedan hem och träffa Moa. Mer uppdatering får ni ikväll eftersom jag äntligen är tillbaka och ni verkligen vill läsa om min vardag och mitt liv, aight?! 


Har ni haft en trevlig helg? :)))

Kommentarer
Postat av: heidi

bra att du är tillbaka älskling, jag saknar dig pussssss

2009-09-14 @ 20:33:55
URL: http://unknownemergency.blogg.se/
Postat av: emmi

Svar till heidi:

Ja, jag tyckte att det var på tiden! Jag saknar dig med puss <3

2009-09-14 @ 20:58:35
URL: http://emelievictoriaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0