Nu är jag hemma

Jag tog 14.30 bussen från Becca, ni vet ju att jag sov där inatt. Kvällen började bra men slutade som världens sämsta fredag. Vi gjorde iordning taco och efter det fick vi för oss att dra in på fyllebrännbollen. Vi fixade oss och åkte dit, men var det någon där? - Nej, inte en jävel! Så vi gick runt för att hitta ut till spårvagnen för att åka hem igen. Då kom vi på att vi faktiskt kunde åka till Mats i Klocket och hälsa på honom så vi drog dit. När vi kom hem slocknade vi nästan direkt. Just det, haha tre turkar kom fram och började snacka (ragga) Becca körde på sura minen, men självklart fortsatte dem. Och på bussen hem var det spya där bak så det stank i hela bussen. Inte fresht!
Ikväll ska jag till Vånga och festa. Det ska bli ruligt, jajamen!




Lite synd att den person som är en av dem som står mig närmast hatar mig nu för att, ja jag vet inte ens varför. Du är iallafall, eller var (?) min bästa vän. Hur det blir nu vet jag inte, jag måste iallafall ordna upp mitt privatliv nu..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0