Min gårdag och lite annat skit

Igår var jag ju i skolan som ni kanske minns? Jag sov ju ingenting igårnatt, men det gick faktiskt riktigt bra förutom att jag somnade under försäljning och service lektionen och sov i ungefär en halvtimme och vaknade av att alla gick ut på 10minuters rast. Då sprang jag ut och rökte för att piggna till och visst gjorde jag det. Lite iallafall..
Efter skolan, (slutade vi tjugo över tre) mötte jag Emeli och hon följde med mig och hämtade en grej på Kungsgatan. Jag frågade även om jobb, och det lät positivt! Han skulle höra av sig iallafall och förstår ni hur glad jag blev då eller? När Fuat sa att dem hade en som skulle sluta så det nog fanns en plats kvar till mig! :)))
Senare:
Hemma hos Moa var även Jesper Karlsson, vi åt morötter, dip och bänkade oss framför Idol. Vi slocknade ganska kort efter lite småprat och lite meningar som "det är bara att gillar läget, livet suger"
Snart ska jag börja fixa mig och åka till skolan, jag börjar ju 12.50 idag och slutar 14.10. Det känns ju nödvändigt, vilket det är då men jaja! Jag ska iallafall gå dit, bussen går 11.11 så tåget går strax där efter. Så jag tänkte faktiskt äta i skolan eftersom vi äter på restaurang, hihi! 
Fattar ni hur chockad jag blev imorse när jag skulle ta moppen hem och den inte var där? Nyvaken, äcklig utan smink och allt, moppen var borta! Jag ringde mammi så hon hämtade mig iallafall, thank god så jag slapp ta bussen när jag ser ut såhär, haha! 
Det blev ett långt ganska onödigt inlägg men jag var tvungen, man kan behöva skriva om sin dag ibland också. Ni får helt enkelt stå ut. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0