Lördagkväll hos Becca, det får vi inte glömma!

Lite tidigare på lördagkvällen åkte jag och Emeli till Becca för att göra henne glad. Det blev hon, vi lagade mat, rökte vattenpipa och lyssnade på musik. Självklart massa prat också! Även detta är något jag gillar väldigt mycket. Spendera en kväll med underbara personer som jag saknat. Ni är guldvärda flickor!
Innan jag åkte till stan igårkväll svängde jag förbi Moa och pratade lite med henne också, det känns som att vi har hur mycket som helst att prata om, vi måste ta en dag till det, antagligen idag när jag är hemma från stan.

Det är jättekul att ni läser min blogg, hjälp mig göra den bättre, vad vill man egentligen läsa i en blogg? Tacksam för svar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0