Lördag eftermiddag

Idag vaknade jag innan Moa, kan ni tänka er? Jag vaknade klockan två och Moa klockan tre. Jag har fixat mig, rökt upp min sista cigg och bara suttit här. Idag ska jag träffa bästa Anton och sötnosen Emeli, vi får se vad det blir senare på kvällen, Emeli skulle kolla runt. Dessutom ska jag prata med mammi om dem där mjukisbyxorna jag hittade igår som jag vill ha! Fanns bara ett par S kvar så jag la undan dem men hinner inte in idag så får göra det imorgon isåfall. Nu ska jag göra någonting annat så jag uppdaterar senare, men om jag inte skulle hinna det så får ni ha det så roligt denna lördagkväll!

Kommentarer
Postat av: Anonym

vad äre för mjukisbyxor? :O inte ljusgrå från cubus hoppas jag ;o

2009-09-08 @ 17:20:55
Postat av: becca

vad äre för mjukisbyxor? inte ett par ljusgrå från cubus hoppas jag ;o?

2009-09-08 @ 17:22:28
URL: http://smilesunshiine.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0