Lättförtjänta pengar

Jag vaknade igen vid ett-två ungefär, med världens värk i magen men jag gick upp tillslut. Då åkte jag och hämtade Maja och Linus från skolan och dagis. För det fick jag lite pengar av mammi. När jag hämtade Maja från dagis kom det fram ungefär fem ungar som ställde jobbiga frågor som barn alltid gör "Vem är hon" , "Vad heter du" , "Åkte du moppe hit" osvosv. Dem klängde dessutom fast vid benen på mig och jag är faktiskt lite rädd för främmande barn som är för närgångna, jag vet inte varför men så är det. Nu är dem hemma iallafall och jag har fixat mellanmål åt dem. Jag skulle även köpa cigg men jävla turken sa bara "Nej inga cigaretter. Jag har hjälpt dig förut men nu kan jag inte även fast jag vill. Be tjejen utanför, hon köper" men där fick jag bara ett stort fett nej. Fyfan vad sur jag blev men nu är cigg fixat iallafall, tack och lov! Snart kommer Moa hem då ska jag bort till henne. Jag skulle ju egentligen till en person idag men så blev det inte. Och det är en dålig dag idag så jag hoppas att Moa kan göra mig lite glad iallafall. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0