Inget tåg för min del

Jag fick skjuts av Cornis till skolan, snäll grabb det där! Kenny den muppen åkte från stan till Kimstad igen och fick skjuts han med till sin skola. När jag väl får skjuts ända fram till dörren kommer jag självklart på att jag måste ner till Skvallertorget och köpa cigg så det var bara att knalla iväg. Min lektion börjar inte förrän om 30min så jag vetifan vad jag ska göra nu, men jag har ju alltid datorn som tur är. Jag tror att jag är i rätt klassrum nu, jag ska ha matte. Och det var inte styling idag, utan massa plugglektioner bara. Aja jag överlever. Efter skolan ska jag hämta min tröja, köpa cigg åt Emeli och sedan träffa Ellen på stan. Trevlig dag det här, om vi räknar bort det första och skolan. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0