Ingelsta och idol

Jag åkte till Ingelsta, Maxihuset med mammi istället för stan. Inköpet blev: två linnen, glansleggings, trosor, armband, örhängen och en vinterjacka. Nu är jag mycket nöjd och jag har dessutom pengar kvar så jag ska nog köpa ett linne till på fredag. När vi kom hem bänkade jag framför tvn och tittade på Idol och jag är nog inte den enda som tycker om Erik dyngmycket! Rabih var också jättebra tycker jag. Nu väntar jag på att det ska börja igen men det är ju en timme och 40min kvar så jag ska fixa lite i rummet och pröva kläder osv.
Vem tycker ni mest om i Idol? :))

Kommentarer
Postat av: becca

fyfan va arg jag blev på idol!! rabialababba är fan sämst! Ramzmus skulle ha gått vidare :((

2009-10-01 @ 18:35:46
Postat av: Ronny lindebring

jag tycker Erik är bäst

2009-10-01 @ 20:05:34
Postat av: emmi

Svar till Becca:

Rabih är verkligen inte sämst. Själv tycker jag att han var mycket bättre än Razmus och är jätteglad över att han gick vidare! :))



Svar till Ronny lindebring:

Erik är verkligen jätteduktig och jag tror att han kommer komma långt i Idol och även om han inte gör det så tror jag att han har en stor chans med musiken och att han kommer synas iallafall med sin röst!

2009-10-02 @ 12:23:39
URL: http://emelievictoriaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0