Hemma hos morfar

Som rubriken säger, jag sitter just nu hos morfar och Wally. Jag åt nyss jättegod mat, kött och potatisgratäng så nu är jag röksugen. Jag kan dock inte röka eftersom släkten inte vet om det, eller de äldre i släkten och dem skulle flippa ur totalt. Påvägen in till stan dunkade vi musik på högsta volym, rap das armas, ebba grön, svensk hiphop och massa annat. Då vaknade jag helt och humöret är ganska bra idag. Efter detta ska jag nog träffa Heidi ett tag och ikväll kanske jag sover hos Moa. Skola imorgon klockan åtta, det känns skönt, aeae inte kul faktiskt. Men jag överlever så länge jag har datorn och cigg. Nu ska jag vara social och det kostar för mycket att sitta och mobilblogga!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0