hemma från skolan

Jag är hemma nu, dock har jag ju faktiskt varit det ett tag. Jag har ätit lite pastasallad och druckit ordentligt. Om ungefär 40 minuter kommer Emeli och hennes far och hämtar upp mig, vi ska ju nämligen träna ikväll. Jag har faktiskt lite ont i magen och armarna efter träningen igår eftersom jag är galet otränad! Nu ska jag packa och sedan fixa till mig lite och sedan ringa Moa igen. På stylingen idag arbetade vi bara med plattänger och volym master-tängerna, samt att lägga benor och sådär. Jag satte mig ner och fixa mitt egna hår eftersom alla andra redan arbetade med varandra idag. Jag skulle egentligen fixa Lindas hår men Josefin (eller vad hon heter) fick ta över. Jag hatar att ha hårförlängning på ett/flera sätt, dels är det jobbigt när andra ska fixa ens hår eftersom keratinvaxet är i vägen och många vet inte vad man ska göra då. Och dels för att det har vuxit ut så mycket och dras bort så lätt så jag är lite rädd för att folk ska råka slita bort mer. Jag måste verkligen ta bort det och sätta i nytt, det sa min lärare som är fd. frisör också. Så det blir att prata med mammi om det ikväll. Nu måste jag skynda mig lite, ni hör mer av mig ikväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0