Hej, ungefär så?

Det har varit en lång dag, och klockan är bara halv nio, ungefär. Jag skulle gissat på kanske.. tolv? Jag förstår ingenting, uppmärksamma i n g e n t i n g ! Jag vet bara att jag är kär, jag är sur men jag har dessutom lätt att förlåta. Bra, dåligt? Det kommer nog bli en lång kväll och jag har bara tre cigg kvar. Tack gode Gud för att pappa röker och nog inte märker om jag tar någon, hihi. Men aja, kvällen har faktiskt varit sådär, ganska kul att umgås med lite folk som man inte har träffat på år och dar. Nu ska jag fundera ut vad jag ska göra med mitt liv, och jag tror nog att jag vet. Ni får mer uppdatering senare, när jag vet vart jag står. För tills dess har jag ett privatliv att ordna upp. Och bara så ni vet, ta inte allt jag skriver j ä m t, så seriöst. Jag menar, tror ni själva att jag ser positiva saker i ett inlägg längre ner? -Nej, det gör jag inte. Jag ville bara ha lite ironi i bloggen, nivet! Puss kära ni för att ni står ut med mitt gnäll!


Uppdatering: Nu vändes allt med ens. Back to be confused..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0