Hej jag är ett problembarn :(

Min lärare tog nyss ut mig i ett avskilt rum, hon sa att jag måste komma på ett uppföljningsgrej eller något för att plugga igen med 4-5 elever från skolan. Och sen satt hon och ringade in uppgifter åt mig i matteboken. Jag har missat en hel del. Dessutom sitter jag och räknar på en aktivitet just nu, jag kan inte ens 0,1x750. Eheh jag missade nog lite för mycket både på Mosstorp och i starten nu i gymnasiet. Icke bra vet ni! Men nu ska jag plugga vidare, har ungefär 30 sidor att ta igen och tusentals uppgifter kvar på aktivitetsgrejen. Ikväll blir det att plugga matte som bara den! Heja problembarnet Emmi! :( (om jag orkar plugga vill säga, mohaha!)
Jag + matematik = ett stort MINUS!!!

Kommentarer
Postat av: Ronny lindebring

du är inget problembarn, du måste bara försöka hänga med i skolan och lyssna på vad läraren säger. du kommer då fatta mera. arbeta under lextioner och inte sitta och lata dig(om du gör det). gör du det kommer du kanske få alla rätt på proven.(låter som en lärare).

Du verkar vara lite dig deppig, var inte det. skolan blir bara jobbigare då, jag tror och hoppas att du klarar matten och de ämnen du har problem med.

2009-09-24 @ 14:43:17
Postat av: emmi

Svar till Ronny lindebring:

Jo, jag har ju varit lite för skoltrött och depp på senaste tiden så jag har ju inte varit i skolan så mycket faktiskt.. Tack för att du slänger in en kommentar, jag ska tänka på det där. Det är bara så himla jobbigt att ligga efter så mycket som jag gör nu. Jag saknar Mosstorp helt enkelt. Har du det bra då? :))

2009-09-24 @ 19:01:02
URL: http://emelievictoriaa.blogg.se/
Postat av: Ronny lindebring

bara bra, har inga problem i skolan och gillar att gå i skolan. fast min fritid skulle kunna bli bättre, jag har inget att göra på fritiden. vill göra något nytt, det blir långtråkigt att spela xbox hela tiden, varje dag.

2009-09-24 @ 21:26:19
Postat av: emmi

Okej, vad bra att skolan är bra iallafall. Du får hitta på någonting ju! Fast nu i vinter lär det ju bli ännu mera x-box eftersom det inte finns ett piss att göra när det är kallt ute..

2009-09-25 @ 07:57:48
URL: http://emelievictoriaa.blogg.se/
Postat av: Ronny lindebring

jo det är ju sant.

2009-09-25 @ 13:33:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0