hej deppkväll

أريد أن ولكنها لا معنى له
أفتقد وجودكم

Ni förstod va, haha?! Ae bara massa skit saker just nu kära ni. Men efter regn kommer sol och så kanske det är, efter något dåligt kommer något bra, eller vad tror ni? Jag verkligen avskyr kärlek och sådant tjaffs ibland. Det blir bara problem när jag är med i bilden. Jag som brukar bli skrämd av kärlek och fly från det när det är som bäst, jag som aldrig ger det en chans, vill göra det nu och nu är det försent. Är det inte typiskt eller? Någon av er som känt likadant? Skriv gärna, antingen här eller i mail ([email protected]) Jag önskar verkligen att allt kunde blir bra och att kärlek kunde vara lättare. Men nu äre punkt där, det blir bara massa onödigt deprimerande tjat känner jag. Men om mr. X skulle läsa, haha hej du är snygg.

Min fredag kunde varit mycket bättre, men det kanske blir bättre imorgon då det är lördag. Emeli skulle höra av sig, sötnos som hon är! Nu ska jag komma på något intressant att skriva i nästa inlägg.

Kommentarer
Postat av: Matsa

Jadu kärlek är inte lätt men det kan var underbart också :) man får helt enkelt tat det lugnt och invänta kärleken för den går inte att stressa på :) tycker det är nice med lite inlägg som liksom ger bloggen en liten egen karaktär och visar att den är personlig istället för bara folk som updaterar sitt vardags liv och typ säger aa det här hände idag kul var det puss hej ;) iaf nice blogg nästa gång jag glider förbi i en bil ska jag visa att det är jag så du inte tror det är fler randoms :P <3

2009-09-07 @ 06:06:43
Postat av: emmi

Svar till Matsa:

Kärlek är som sagt underbart när man hittar den. Vad kul att du gillar bloggen, jag försöker så gott jag kan att göra den personlig men oftast blir det sådär ointressanta inlägg som "idag har jag ätit paj och imorgon ska jag äta hallon, hej!" ae men ungefär, jag ska bättra mig! Och brabra att du tänker visa vem det är nästa gång, du är saknad Matsa! :D <3

2009-09-07 @ 11:46:40
URL: http://emelievictoriaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0