Godissugen!

Jag är hemma, jag har lagat mat åt pappa och barnen, kollat på idol och inte gjort någon nytta alls. Just nu väntar jag på att mammi ska komma hem och dessutom vill jag ha ett svar. Jag blir så himla sur och förvirrad just nu. Anyway, jag åkte ju till Moa förut. Vi pratade mest, och dunkade musik. Jag skulle ringa Heidi men det går inte. Jag måste lämna in min mobil, en knapp fungerar inte och samtal kan brytas helt plötsligt sådär. Men just nu orkar jag inte bry mig. Jag ska nog kila ner på mitt rum, ta en cigg och sedan bara ta det lugnt framför en film tror jag. Imorgon är det skol- och träningsdags! Nu kommer jag tillbaka efter mitt lilla break från det viktiga i livet. Jag ska dessutom börja äta lite nyttigt och kanske pierca läppen. Vi får se. Men nu är jag bara sugen på godis så jag ska nog kolla om vi har något gotti hemma och mysa ner mig i min säng och sura i min ensamhet. Slå en signal eller släng iväg ett sms om ni känner för det. Vem vet, ni kan ju faktiskt lyckas på mig glad ikväll.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0