god morgon

Hej bloggen!
Jag sitter här invirad i en filt och vaknade för ett tag sedan. Snart ska jag dra mig mot stan men innan det måste jag fixa mig. Jag struntar i skolan idag, även fast jag bara har två lektioner. Jag kollade bussar alldeles nyss och dem gick vid fel tider för att passa till då jag börjar idag. Jag har bestämt mig för att sätta upp ett mål för mig själv. Vi börjar med att jag ska gå till skolan hela nästa vecka och dessutom jobba ifatt det jag missat nu.. Det ordnar sig för det här börjar bli värre än när jag gick på Mosstorp. Nu ska jag inte sitta här och uppehålla tiden något mer, plattången och locktången är på och sminket står där inne och väntar. När jag kommer hem ska jag städa mitt rum och sedan kan fredagskvällen börja! Ha en rolig kväll och ni vet att jag älskar mina läsare men släng en kommentar ibland så blir jag superglad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0