första dagen i nya skolhuset

Sitter i nya skolan nu, i sal. London. Jag ska ha svenska med Uffe. Idag började Ronja på Plusgymnasiet, dock inte i min klass. Imorse försov jag mig en och en halv timme så mitt hår ser förfärligt ut och jag är röksugen. Jag vill ner och fixa skåpet men jag satt med Ronja hos Ingo så jag hann inte det. Alldeles strax börjar lektionen, eller oj såg just att det var 6min kvar. Vi gick runt och kollade runt i skolbyggnaderna för en stund sedan. Det ser väl helt ok ut, lite ofixat men det blir nog bra. Men nu måste jag sluta, lektion. Ha en bra dag! Hej!

Uppdatering i samma inlägg.
Den här lektionen verkar jag inte kunna göra någonting eftersom jag inte var här förra veckan då alla fick firefox och lösen till plushemsidan eller vad det nu kan vara. Och eftersom jag inte kan komma in där så förstår jag ingenting, haha lyckat Emmi!
Nu kom Ingo in så nu får vi nya schemat. Dessutom, vi ska inte ha i obligatorisk idrott med skolan, vi får gå dit när vi vill, och vi måste träna två gånger i veckan. Mycket skönare så.
Nu ska jag vara lite aktiv, böcker och grejer, hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0