En lektion

Det känns ju nödvändigt att sitta här i skolan för att ha en lektion i 1h och 20min. Jag är här iallafall och det är väl bra att jag är i skolan, aight? Jag och Linda var nyss nere på Pappa Grappa och åt pizza. Inte så himla gott men det dög iallafall. Nu ska vi ha svenska eller engelska, jag vet inte. Lektionen ska börja nu men varken lärarna eller hela klassen är här än. Efter lektionen ska jag ner och köpa cigg och sedan hem och vänta på att Becca ska sluta skolan vilket hon gör vid fyra-halv fem tror jag.

Kommentarer
Postat av: becca

slutade tidigt :D vid halv tre!

2009-09-25 @ 13:31:54
Postat av: emmi

Svar till becca:

HÄRLIGT och jag vet, träffade dig på tåget förstår du!:))

2009-09-25 @ 15:23:10
URL: http://emelievictoriaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0