Emmi diggar och dissar!

Emmi diggar:
• Folk som visar att dem bryr sig- Finns det finare människor än dem som visar att dem bryr sig? Nej, det finns det inte. När folk skriver t.ex att dem kan komma och ge mig en kram bara sådär, eller att det bara är att säga till om det är något. När någon personligen visar att dem bryr sig om en, säger åt en vad dem tycker att man ska göra osv. Ja det är underbara människor det.
• När någon personligen säger att dem läser bloggen varje dag är någonting som gör mig riktigt glad och då ser jag en anledning till att fortsätta med bloggen. Fortsätt så, ni gör min dag ska ni veta!

Emmi dissar:
• Block! Vad finns det att säga mer om det? Det är fegt helt enkelt och så är det bara.
• Planering- när man planerar saker så blir det aldrig så. Man orkar inte, man hinner inte, det blir inställt osv. Däremot, ni som planerar och lyckas hålla det, ni är bra ni!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0