Dags för skönhetssömnen nu

Nu ska jag krypa ner i min säng och sova ut. Jag börjar elva imorgon så jag får lite sovmorgon faktiskt. Frågan är om man ska dra på någon film innan man somnar eftersom jag inte är så jättetrött efter att ha sovit på bussen i ungefär 3-4 timmar? Den här veckan är ganska tight måste jag säga. (Lägg till lite plugg varje dag också..)

Imorgon- skola till fyra, sen stan en snabbis, sen träffa en saknad person. Hemma runt sju-åtta?
Torsdag- Polisen kl.10, sen skola till fyra, sen tandläkaren kl.16.20. Hemma runt sex-sju?
Fredag- Skola till 14.10, stanna kvar och plugga till tre och direkt efter det Ingelsta med Moa, sen hem och fixa för fredagkvällen! Hemma runt: sju? För att sedan dra iväg och kanske inte komma hem under natten eller komma hem sent?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0