Dagen och mina köp

Okej jag ska säga vart vi var. Klockan 05.45 imorse åkte jag och Moa buss till Ullared. Jobbigt och kallt men allt blev bättre när man fick sova ett litet tag. Jag fick tag i mycket bra saker, som lite kläder, parfym, klocka, väska, plånbok osv. Dock blev både jag och Moa besvikna eftersom vi inte hittade någon jacka till i vinter. Det fanns inte en enda snygg.. Tur att vi har Norrköping nära iallafall. Bussen hem gick 15.45 och jag kan säga att jag inte var världens bästa resekompis eftersom jag sov i stort sett hela vägen hem med en Moa på min axel. Hihi mysmos.
Hahahah, självklart fick vi ett skrattanfall innan vi gick in i Ullared eftersom Moa satt i vagnen som på bilden och vagnen åkte iväg så folk bara glodde och skrattade åt oss! Ja, vi var turister idag, vi får ta kort och asgarva åt det. :))

Mycket nöjd över detta, och det gick endast på 300kr!
(Beckham parfym 50ml. Galet billigt! 150kr)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0