cigarett attack

Jag som imorse sa att jag skulle sluta röka. Ett tuggummi och jag höll på att spy, det sved i halsen och fy vad äckligt det var. Jag kan inte förstå att pappa tuggade 3 kartor på en dag förut. Nu ligger jag i min säng och ett cigg paket kom nyss flygande genom rummet. Sluta röka? -Verkligen inte nu!
Idag har jag bara varit lite med Moa, tills hon skulle på bio med John. Då åkte jag hem och tog det lugnt i väntan på ett telefonsamtal, kollade på Unga mödrar och duschade min syster. Snart ska jag nog sova. Som tur är har värken i kroppen gått över nu.
Det har varit en känslofylld dag, mest tänkt på saker som jag saknar som ni såg lite utav i dem förra inläggen. Allra mest saknar jag ju min förra klass och den gemenskap vi hade. Men saknar även personer, underbara människor som betyder så himla mycket men som man inte hör så mycket av längre på grund av skolan, olika tider och inte mycket fritid. Beccas idé om en som jag vill kalla det, "återföreningsfest" på p-äng skulle sitta fint nu. Förra sommaren festade vi där hela tiden och vi var med om så mycket där, polis, soc, alkoholförgiftningar och kärlek mellan många. Det var helt galna fester och det skulle vara kul att göra om det. Fast vi kan ju strunta i det dåliga, haha! Men jag hoppas att det blir så, vi får hoppas på vädret och att många faktiskt är på och drar med sig dem gamla partykungarna!



Emmi diggar:
• Fester med mycket härligt folk och bra stämning!
• Värmeskydd till håret- Mycket bra för håret när man plattar, lockar och allt sådant. Det ser både freshare ut och 
sliter inte lika mycket på håret.
• Träning. Hur underbart är det inte att träna? Eller rättare sagt känslan efteråt? Och dessutom är det nyttigt och hjälper dig med en fin kropp!
• Förhållanden som är sådär extra mysiga, utan bråk och otrohet. Då paret hittar på saker, som bio, film mys och sådär.



Emmi dissar:
• Lössnus. Det ser så himla äckligt ut när folk snusar lössnus och dessutom blir tänderna vidriga. Men det gäller ju både lös- och portionssnus.
• Nikotintuggummin som är ä c k l i g t. Det svider och känns värre än "snus saften" som rinner ner i halsen och dessutom går det inte bort på länge.
• Plusgymnasiet. Trång skola med små rum. Och ett stort minus är att det inte går mer än tre killar på skolan!

Kommentarer
Postat av: Krisse

Går du stylist på plusgymnasiet? Det gör mina kompisar också, fast i örebro :D

2009-09-07 @ 09:17:31
Postat av: emmi

Svar till Krisse:

Haha okej, kul, ja, jag går på plusgymnasiet, stylist i Norrköpung. Jag ville egentligen gå i jönköping eller örebro :))

2009-09-07 @ 12:18:25
URL: http://emelievictoriaa.blogg.se/
Postat av: emmi

Svar till Krisse:

Ja, jag går där :) Vad kul, jag tror nog att det i Örebro är bättre än i Norrköping eftersom det är helt nytt här och ovant för både lärare och eleverna. Lite trist bara att det går tre killar på den här skolan.. :// :)))

2009-09-07 @ 12:21:29
URL: http://emelievictoriaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0