bara sådär




JAG SAKNAR ER, JAG SAKNAR OSS! JAG SAKNAR VÄRLDENS BÄSTA KLASS! <3

Det är så galet tråkigt att inte vakna på morgonen och känna att man verkligen inte orkar gå till skolan, Mosstorp. Tråkigt att inte missa bussen. Tråkigt utan alla bråk och jobbiga disskutioner på lektionerna. Det är tråkigt utan er. Rökrutan på nya skolan suger. Jag saknar våran rökruta, lärarna som tjatar, alla skratt. Jag saknar våra jobbiga lärare, och våra skrattanfall på lektionerna. 9B hade allt, världens bästa klass. Okej, alla kände väl någon gång hur mycket man hatade klassen, att man bara ville sluta på Mosstorp. Men när slutet närmade sig så förändrades allt. Alla ville vara kvar, eller dem flesta verkade det som iallafall. Jag kunde aldrig fatta vad som hade hänt, att aldrig mera komma tillbaka till Mosstorp, träffa alla människor. Att alla skulle gå skilda vägar nu. Det var liksom slut. Efter tre långa år så var det slut, vi hade gått i mål, tillsammans. Nu är det över, vi går på nya skolor och jag hoppas att ni har det bra. Nu finns det bara minnen kvar, underbara minnen med underbara människor.
Jag saknar er, jag saknar oss. Jag saknar 9B så otroligt mycket.

Kommentarer
Postat av: bexxi

åh, jag sakanr allt så mycket! saknar oss :'(

2009-09-03 @ 21:01:51
URL: http://smilesunshiine.se
Postat av: emmi

Svar till Becca:

Jaa, allt var så brabrabra och vad är det nu? Inte bra iallafall :((

2009-09-03 @ 21:12:34
URL: http://emelievictoriaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0