Anyway

Idag är det fredag, det betyder party! Nej jag skoja bara. Jag ska faktiskt vara med Becca idag. Jag vet inte vad vi ska göra men det är kul att bara få umgås lite med henne. Jag saknar nämligen då vi alltid var med varandra. Vi kanske drar på myskväll eftersom flickan har piercat läppen och inte kan dricka alkohol. Hur ska jag klara mig om jag piercar läppen?!!!
OCH.....



Grattis Heidi som fyller 16 år idag! ♥
Det firar vi på party imorgon, då får hon även en liten present av mig. Till dess får hon en länkning, www.unknownemergency.blogg.se och så ser ni den under länkar långt ner till vänster där det bara är att klicka sig in till hennes blogg. Passa på att skriva grattis till henne då blir hon glader. :)))))) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0