Yeay Idol

Läste just en blogg och fick reda på att Rabih gick vidare! Idag var han inte så bra men jag tänker iallafall tillbaka och jag går inte på utseendet utan sången, han har gjort de flesta låtarna bra och jag älskar ballader så yaey vad glad jag blev!
Sen alla fjortisar som tänker "ÅÅÅÅH HAN ÄR SÅÅÅÅÅ SNYGG HAN MÅÅÅÅSTE GÅ VIDARE! HOTTIE!" Nej, den som vinner ska kunna sjunga och charma publiken. Vem det blir väntas att se, jag hoppas på Rabih eftersom jag tycker om när han sjunger, jag fastnade när jag hörde honom första gången, så änglalik röst. Eddie, Reza och de behöver inte vara kvar enligt mig. Sen får ni tycka vad ni vill och jag orkar inte höra onödigt snack som "Emmi förlåt men Rabih var inte bra ikväll. Rabih kan inte sjunga" Jag skiter i era åsikter, jag tycker som jag vill och ni som ni vill. Tack och hej.



Däremot! Vem tycker ni ska vinna IDOL 2009?

Kommentarer
Postat av: becca

Det ända den här lilla killen kan sjunga är någon ynklig balad, är det någon som ska bli Idol 2009? - NEJ! Vinnaren måste kunna sjunga många olika slags låtar och det kan inte fjanten. Han är bara kvar för att alla småtjejer tycker han är snygg eller något sånt. Tycker bara du ska tänka på det, att det ända han kan sjunga är just balader! VIssa gillar det han sjunger andra inte. Var bara tvungen att få det sagt.

2009-11-01 @ 01:54:57
URL: http://smilesunshiine.blogg.se/
Postat av: emmi

Svar till Becca:

Som sagt, jag orkar inte höra att ni tycker att jag har fel. Jag har mina åsikter, du har dina åsikter.

Jag har skrivit att han kan sjunga ballader, jag har inte sagt att han kan sjunga rocklåtar osv, för det passar sig inte till hans röst, jag vet. Men enligt mig gör han sina låtar bra, OM det är lugna låtar.

Alla idolerna har gjort minst en låt sämre än en annan, det är sådant som händer. Och precis, vissa gillar det han sjunger, andra inte. Jag skrev att JAG gillar det han sjunger, inte att ALLA ANDRA också gör det eller MÅSTE tycka det, eller hur?



"Tycker bara du ska tänka på det..." I have, jag vet att han sjunger ballader så det behöver jag inte bli upplyst om. Alla grabbarna i Idol har fjortistjejer/småtjejer efter sig, det är inte bara Rabih, du kanske ska tänka på det. Jag tycker inte att de andra är dåliga men jag tycker inte att någon av dem ska vinna. Så då kan lika gärna jag se det så "Eddie är bara kvar för att alla småtjejer tycker att han är snygg eller något sånt." Så det går nog jämnt ut, right? :)

2009-11-01 @ 09:08:18
URL: http://emelievictoriaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0