Visste ni att..

..headern bara är tillfällig?

Den är skitdålig men jag har verkligen inga bilder att leka med och trixa ihop till en ny header.


..jag har jättesvårt att komma på vad jag ska skriva i bloggen?

Just därför behöver jag er hjälp. Det är jättesvårt att skriva inlägg ibland för jag vet inte vad ni vill läsa i min blogg. Vad finner ni intressant? Osv.


..jag läser hur många bloggar som helst dagligen?

Det är det enda jag gör när jag sitter vid datorn, jag läser mina vänners och massa kändisbloggar. Jag tycker att det är roligt, mycket roligare än bilddagboken och alla andra sidor. Dock härmar jag inte storbloggare som många andra gör.


..jag älskar att skriva blogginlägg?

Det är jättekul tycker jag. Och även om ni inte uppskattar det, vilket ni borde göra eftersom statistiken ökar hela tiden, men även om ni inte gör det så får jag ju ändå aldrig reda på det för ni är ju inte speciellt aktiva med att kommentera här!


Vill ni veta något mer?


Isåfall är det bara att kommentera eller maila, jag svarar mer än gärna och lägger upp frågorna + svaren här. Men ni lär väl inte kommentera nu heller. Men kom igen nu när ni har chansen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0