Verkligen i behov av att göra om rummet

I förrgår rasade min garderob ihop, eller stången där alla kläder hänger sprack så alla kläder ligger huller om buller på garderobsgolvet nu. Listerna på mitt skrivbord börjar lossna och sakerna på hyllan ovan får inte plats längre så dem ramlar ständigt ner på golvet. Sängen har börjat låta såfort man rör sig i den och dvd:n har ju kollapsat och finns inte mer. Jag har lyckats riva bort lite för mycket tapet så det är ett stort "hål" där det fattas tapet på väggen och mina speglar är sönderklottrade, samt väggarna också. Och jag har dessutom märkt att mitt tvbord (där tvn står, och tvn är inte liten precis) har börjat vika sig lite så det spricker väl också snart. Haha, Emmis vanliga tur nivet!
Så vad säger ni, borde jag inte få göra om mitt rum helt och hållet nu eller? 






Ni kan få bild någon dag, ni ska dessutom få bildattack nu i veckan så jag livar upp bloggen lite för jag har verkligen bloggtorka..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0