Vaknade nu?!

Klockan är runt fem och Moa ringde och väckte mig, galet. Jag mår iallafall lite bättre idag, mår illa som hej jag vet inte vad men jag ska iallafall träffa henne idag. Vi kanske ska till Tvätten och kolla när några spelar, tror att Jeppzzii bland annat skulle köra så det är kul att kolla. Dessutom kommer det ju massa saknat folk dit så det ska bli kul att träffa folk. Men nu måste jag sätta fart för det börjar snart. Jag somnade ju ganska sent (tidigt imorse) så jag var värd att sova såhär länge. Mitt rum är iskallt för jag upptäckte att pappa tagit bort mitt fönster för att sätta dit ett nytt, galet? Haha. Aja, nu ska jag fixa mig, vi får väl se hur det blir, jag är fortfarande så trött så jag knappt kan hålla ögonen öppna! Ikväll blir det Idol och mys med min bästa Moa. Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0