Vad hände med vänskapen?

Precis som två av de som stod mig nära för bara några månader sedan skrivit. Det fick mig att tänka till riktigt rejält. Detta suger. Vad hände med "vi ska inte tappa kontakten" vad hände med allting som fanns då? Vad hände med oss? Har allting runnit ut i sanden eller kan vi plocka upp alla trådar som fallit och försöka fixa detta? Jag är på om ni är det.. Varför kämpa om ingen kämpar med en? Ingen kan göra allt, men alla kan göra något! Come on. Ni betyder för mycket för att jag ska kunna släppa er redan nu.

Kommentarer
Postat av: becca

jag vet inte om du menar mig men.. jag tycker att vi ska försöka umgås mera för jag saknar att vara med dig, kunna prata med dig och allt det dära sjukt mycket :( <3

2009-10-26 @ 12:23:51
URL: http://smilesunshiine.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0