Trött redan nu!

Ja, klockan är tolv och jag är trött. Galet, galet skönt.
Jag var ute och träffade Heidi ett tag förut, vi pratade lite om gamla "minnen" haha det var så sjukt förr.
Som en gång när vi verkligen ville dricka tog bara Heidi och jag två vodkaflaskor (självklart inte fulla flaskor!) och satte oss i pappas lägenhet och drack. Som groggvirke hade vi ramlösa+saft. Och när det också var slut tog vi rent och sköljde ner med godis (som Emeli och jag också gjorde en gång). När vodkan var slut kom musik och dans igång. "Vägg! Tillsammans! Ensamma!" Sen pratade vi i telefon i varsitt rum resten av natten. Haha! Och vi stod utanför mig efter en fest och firade in Midsommar genom att skrika "GOD JUL, GLAD PÅSK osvosv" till varandra klockan åtta på morgonen (tror jag?) Hahah! Och tiderna då Heidi kom till mig varje morgon innan skolan när jag bodde i lägenheten hos pappa. En morgon var jag sjuk så kom Heidi förbi med frukost åt mig och sedan gick hon iväg till skolan, en timme senare står hon utanför mig igen med kakor och var "sjuk från skolan" Haha sötnos det där!

Kommentarer
Postat av: heidi

Haha sjukt bästa minnen har vi ihop du snygging :)

I know u love me hun <3

Älskardig <3

2009-10-19 @ 00:10:55
URL: http://unknownemergency.blogg.se/
Postat av: emmi

Svar till Heidi:

Haha menaru!

You know i do babe!

Älskar dig med <3

2009-10-21 @ 18:52:57
URL: http://emelievictoriaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0