Träning med Emeli

Idag vaknade jag vid två av att mamma kommer in och säger "Emmi förfan, tycker du inte att Emeli behöver vänta tillräckligt på dig jämt?!" så jag flög upp ur sängen och en halvtimme senare satt jag i bilen med Emeli och Annica påväg till stationen. Vi tränade i lite över en timme. Som vanligt kondition, armar och mage. Men jag tränade även rumpa och lår idag och jag var faktiskt inte lika lat som jag brukar, jag brukar alltid tröttna direkt när jag sätter igång med en maskin. Självklart lyckades jag halka i omklädningsrummet vilket Emeli ansåg var mycket roligt. Men Emeli var också rolig idag (hon är alltid rolig) men idag när vi satt uppe där maskinerna är och hon höll på och skulle visa massa roliga saker när vi stretchade kom det upp två killar och hon säger "Emmi vi skulle gå va?" haha ni ser inte det roliga men haha det var det, tro mig!
När jag kom hem gjorde mamma stekt potatis åt mig och nu sitter jag bänkad i soffan och ska plugga samt se på tv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0