Tatueringsprat

Nu har jag suttit och pratat med pappa om tatueringar och jag lyckades övertala honom om att ha kvar sin tatuering som den är. Han pratade om att tatuera över den. Visst, det är bara en enkel puma men eftersom att den alltid har funnits där så är det där den ska vara. Jag minns att jag alltid låg och kollade på den när jag var liten så den får inte försvinna nu.

Jag vill också tatuera mig, det är saker ni inte vet om för att jag inte berättar saker förrän jag är så gott som säker på att jag ska göra det. Ni kommer tycka att jag är jättelöjlig nu men jag vill göra en tatuering "till farmor". En perserkatt som inte är större än 1-1,5cm bakom örat. Den kommer alltså inte synas om jag inte har uppsatt hår men jag vet att den finns där och det är ju det en tatuering är till för. Någonting som är betydelsefullt för en själv och den skulle betyda mycket för mig eftersom min farmor betydde så pass mycket för mig. Hon älskade perserkatter och det var det man såg överallt i hennes lägenhet.
Jag vill självklart tatuera någonting som syns och är lite större, men jag vet inte vad än så det får vänta helt enkelt.

Har ni några planer på tatueringar, eller har ni redan tatuerat er? Vad och vart isåfall? :))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0