Sjuk eller något

Jag mår illa, har ont i magen. Jag får spykänslor hela tiden. Säkert bara för att jag för en gångs skull skulle vara med min bästa. Jag fick iallafall åka hem från Moa så jag kom hem för en stund sedan och nu tjatar mamma om onödiga "tänk om" ..
Nu började någon film så jag ska väl byta om till myskläder, sätta upp håret i en slarvig knut och bädda ner mig i soffan. Rolig helg jag har framför mig, jagvet! Men i och för sig, jag är ju Emmi och har helg hela tiden, haha! Nej jag skojade bara.. Men nästan så är det ju just nu. Jag hoppas att ni har en bättre fredagkväll än vad jag har! Eller nej, jag hoppas att ni har lika tråkigt som jag för om inte jag får ha kul ska inte ni heller ha det. :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0